מיצג מצמרר מול האו"ם: 200 זוגות נעליים מיותמות

שלמה ריזל No Comments on מיצג מצמרר מול האו"ם: 200 זוגות נעליים מיותמות

220 זוגות נעלים מיותמות: שר החוץ אלי כהן ביקר במייצג הנעליים שהוקם על ידי פורום משפחות החטופים והנעדרים מול בניין האו״ם בניו יורק

צילום: דוברות משרד החוץ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן ביקר אתמול (שלישי), במייצג הנעלים שהוקם על ידי פורום משפחות החטופים והנעדרים מול בניין האו״ם בניו יורק. במייצג 220 זוגות נעלים ותמונות החטופים הישראלים תחת הכותרת bring them home (החזירו אותם הביתה).

צילום: דוברות משרד החוץ

מדובר במיזם הדומה לאנדרטה מפורסמת "נעליים על הדנובה" שהוקמה על גדות נהר הדנובה בהונגריה, שמנציחה את זכרם של מאות היהודים שנרצחו בידי גדודי צלב החץ ההונגרים, בזמן השואה.

שר החוץ אלי כהן: ״ליבנו עם משפחות החטופים שנמצאים בידי מחבלי החמאס בעזה. מדינת ישראל מחוייבת לעשות הכל על מנת להחזירם בשלום הביתה. אני קורא לקהילה הבינ״ל כולה להתאחד ולפעול באופן מיידי להביא לביקור של הצלב האדום אצל החטופים הנמצאים בידי החמאס, ולהפעיל לחץ על קאטר, המארחת את בכירי החמאס ומממנת את פעילות ארגון הטרור, שתפעל לשחרורם המיידי של כל החטופים כבר היום".

בתוך כך, מטה משפחות החטופים העביר היום (רביעי) למלכת ירדן תיעודים קשים ביותר מהטבח שביצע רוצחי החמאס בתושבי הדרום.  החומר התיעודי נאסף בימים האחרונים ע״י צוות ייעודי בראשות בכירי להב 433 בראשות תנ״צ ערן קמין ובכירי 8200 במטה משפחות החטופים והנעדרים.

העברת החומר נעשתה בתגובה לראיון של מלכת ירדן שבו התכחשה למעשי הזוועה ופשעים נגד האנושות של אנשי חמאס דאעש כנגד ילדים, נשים, גברים וחיילים.



0 תגובות